top of page

Hoe werkt
Werkplekinspectie?

  • Je maakt checklists die passen bij jouw omgeving met thema’s, afdelingen en machines. Vraagtypes zoals ja, nee en niet van toepassing, plus ruimte voor foto en opmerking, zorgen voor eenduidige vastlegging.

  • Medewerkers lopen de ronde op hun eigen device en vullen de checklist ter plekke in. Bevindingen worden aangevuld met foto’s en waar nodig wordt een maatregel vastgelegd met toelichting.

  • Na afronding zie je per ronde datum, uitvoerder, locatie en alle bevindingen met bewijs. Dashboards tonen aantallen, trends en hotspots per locatie of thema, zodat je gericht kunt sturen.

  • Alles staat centraal opgeslagen met versie en tijdstempel en is direct terug te vinden. Exporteer een rapport voor audits en toon naleving aan met complete historie en duidelijke onderbouwing.

Werkplekinspectie in vier stappen

Inspecties inzichtelijk en aantoonbaar

Geen losse formulieren of Excel lijsten meer. Alle inspecties, foto’s en vastgelegde maatregelen staan veilig en overzichtelijk in het Werkplekinspectie portaal, klaar voor rapportage en audits.
 

De status van elke ronde wordt automatisch bijgewerkt met datum, uitvoerder en locatie. Dashboards tonen aantallen en trends per periode en team, zodat je altijd precies weet wat is gecontroleerd en welke maatregelen zijn vastgelegd.

Werkplekinspectie.png

The safety campaign

BASIS

€299

/Maand

Turn a 'must' into something fun again

Choose striking, short and catchy content that is presented regularly – so that safety comes to life and is remembered.

PLUS

€349

/Maand

Turn a 'must' into something fun again

Choose striking, short and catchy content that is presented regularly – so that safety comes to life and is remembered.

PRO

€399

/Maand

Turn a 'must' into something fun again

Choose striking, short and catchy content that is presented regularly – so that safety comes to life and is remembered.

*De vermelde tarieven zijn per locatie, op basis van een maandcontract met maandelijkse betaling en excl. btw.

**Bij meer dan 500 jaarlijkse registraties worden extra kosten in rekening gebracht.  

Increase safety awareness with a strong safety campaign

Together with QHSE managers, we build a safe workplace and stimulate behavioral change.

Why a safety campaign?

Safety first! As a manager, you know that safety on the work floor depends on the behavior of employees. Behavioral change takes time and only really works if employees are continuously reminded of the importance of safety.

With a safety campaign, you give safety a recognizable face with the SafetyBuddy – a tailor-made character that emphasizes the importance of safety in a fun, accessible way. Our campaigns ensure that employees develop new habits step by step, whereby they are stimulated to positively influence not only their own behavior, but also that of their colleagues. By creating an environment in which safety is always and everywhere present, we help companies to sustainably anchor behavioral change and really bring safety to life.

Safety gets a face

With the SafetyBuddy, safety becomes personal, recognizable and fun. A familiar face that takes colleagues along in a fresh way in safe behavior.

Increase safety awareness

Clear, visual periodic communication that reaches everyone. Multilingual, accessible and recognizable at every level.

Turn a 'must' into something fun again

Choose striking, short and catchy content that is presented regularly – so that safety comes to life and is remembered.

...also useful for safety

2. Incident campaign

Make reporting (near) incidents accessible and visible. Motivate colleagues to share what went wrong or just went well, and learn together from every report.

3. AI SafetyBuddy

As a QHSE manager, you can't be everywhere at once... right? Trained on your organization, the AI SafetyBuddy answers questions from colleagues at any time of the day.

Contact us.
Response within one hour.

Ontdek hoe onze GateControl module jouw bedrijf kan ondersteunen.

Profile photo Mark Donkersloot

Mark Donkersloot

bottom of page